Wiosenna Konferencja Drogerii Jasmin odbyła się w nowej formule. Zamiast tradycyjnego podziału : Konferencja – Targi – Spotkanie wieczorne zaproponowaliśmy klientom dzień stref.

Zarząd przygotowując nową formułę Konferencji pokazał inne możliwości oferty Jasmin , Dostawców, Producentów i Produktów.

Spotkanie rozpoczęło się   strefą rozmów, przedstawiono kierunki rozwoju

naszej sieci pod względem organizacyjnym i asortymentowo – promocyjnym.

Podsumowano efekt pracy Grupy Projektowej, w której pracowali dobrowolnie sami Właściciele drogerii.

20170515_132052Strefa tematyczna była ogromna. Producenci zaprezentowali swoje produkty w niestandardowy sposób. Były to animacje, pokazy, prezentacje. Na 2 poziomach Pałacu Brzeźno Producenci przygotowali strefy : metamorfoz, zapachów, nowości kosmetycznych i modowych, kosmetyków naturalnych , czystego domu z wykorzystaniem ekologicznych środków czystości ,SPA, pielęgnacja dłoni i stóp, odpoczynku i relaksu.

Strefa 4 stron Świata pokazała kosmetyki dalekowschodnie i afrykańskie i to nie tylko olej arganowy, a 4 pory roku w plażowej scenerii zaprezentowały produkty sezonowe. Każda strefa miała swego Gospodarza , który w nieszablonowy sposób pokazywał właściwości Produktów by można je wykorzystać w sprzedaży.

Dużą niespodzianką dla wszystkich była strefa piknikowo – sportowa.

Franczyzobiorcy, Pracownicy i Zarząd Jasmin zostali podzieleni na zespoły , które bawiąc się rywalizowały ze sobą. Każdy zespól miał do pokonanie 10 konkurencji sportowych takich jak : strzelanie z łuku, zjazd na linie, mini golf, ustawianie i wspinaczka na skrzynki, jazda meleksem.

Nie zapomnieliśmy przy tym o strefach tematycznych Producentów, trzeba było odwiedzić wszystkie strefy.

Zadowoleni , zmęczeni sportową rywalizacją przeszliśmy do strefy wieczornej, gdzie przy muzyce nadal toczyły się rozmowy biznesowe i opowieści o niedawno odbytych zawodach sportowych.

Konferencja odbyła się 15 i 16 maja w Pałacu Brzeźno SPA & Golf.

W spotkaniu uczestniczyła większość Właścicieli Drogerii Jasmin, wszyscy zadowoleni z Konferencji w nowej formule.   50 Producentów przygotowało strefy tematyczne.